Aktivita
Creative Advertising

Creative Advertising


29,95 €
Na objednávku

Creative Advertising: An Introduction explores the fundamentals of advertising and branding, providing an indispensable overview of creative thinking in advertising practice. The book offers clear guidance on portfolio presentation, making contacts and skills building, on crafting ideas in copy and art direction, and on working with others in the larger creative process. It is full of advice from some of the worlds leading figures in advertising and is illustrated with numerous examples of award-winning work.

Podrobnosti

Autor Miriam Sorrentino
Vydavateľ Laurence King
Jazyk anglický
Väzbamäkká
Počet strán240
Formát25.4 x 21.4 cm
EAN9781780671192
Edícia Grafický dizajn

Autor

Miriam Sorrentino

Podobné knihy

Graphic Design for Non-designers

Graphic Design for Non-designers

Tony Seddon, Jane Waterhouse
27,95 €
Na objednávku
Jazz Covers

Jazz Covers

Joaquim Paulo, Julius Wiedemann
21,95 €
Na objednávku
500 Patterns

500 Patterns

Jeffrey Mayer, Todd Conover, Lauren Tagliaferro
31,95 €
Na sklade
Pictopia

Pictopia

Un Mundo Feliz
32,86 €
Na objednávku
How to Speak Machine

How to Speak Machine

John Maeda
18,95 €
Na objednávku
Just my Type

Just my Type

Simon Garfield
16,95 €
Na sklade

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!