Aktivita
Creative Advertising

Creative Advertising


29,95 €
Na objednávku

Creative Advertising: An Introduction explores the fundamentals of advertising and branding, providing an indispensable overview of creative thinking in advertising practice. The book offers clear guidance on portfolio presentation, making contacts and skills building, on crafting ideas in copy and art direction, and on working with others in the larger creative process. It is full of advice from some of the worlds leading figures in advertising and is illustrated with numerous examples of award-winning work.

Podrobnosti

Autor Miriam Sorrentino
Vydavateľ Laurence King
Jazyk anglický
Väzbamäkká
Počet strán240
Formát25.4 x 21.4 cm
EAN9781780671192
Edícia Grafický dizajn

Autor

Miriam Sorrentino

Podobné knihy

The new spirit of printing

The new spirit of printing

John Z. Komurki, Luca Bendandi, Luca Bogoni
38,50 €
Na objednávku
Communication Design

Communication Design

Derek (Programme Leader, Winchester School of Art, Southampton University, UK) Yates, Jessie Price
47,50 €
Na sklade
Fast Company Innovation by Design

Fast Company Innovation by Design

Stephanie Mehta, Editors of Fast Company
37,50 €
Na sklade
nendo

nendo

Oki Sato
32,95 €
Na objednávku
Graphic Design Essentials

Graphic Design Essentials

Joyce Macario
28,95 €
Na objednávku
Bi-Scriptual

Bi-Scriptual

Ben Wittner, Sascha Thoma, Timm Hartmann
57,50 €
Na objednávku

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!