Aktivita
Epica 22

Epica 22

Europe's Best Advertising

49,95 €
Vypredané

Epica Book 22: Europe's Best Advertising features more than 950 commercials, print ads, innovative media ideas, publications, internet sites, direct marketing operations, packaging design projects and integrated campaigns honoured in the 2008/09 Epica awards, Europe's premier creative awards show. All the gold, silver and bronze winners are in the Epica Book, together with a good selection of other high-scoring entries. Epica Book 22 is introduced by Amir Kassaei, Executive Creative Director of DDB Germany. It includes articles by Lewis Blackwell and Mark Tungate, author of Media Monoliths and Adland (Kolan Page), who also contributed the creative synopses.

Podrobnosti

Autor Amir Kassaei
Lewis Blackwell
Vydavateľ AVA Publishing
Jazyk anglický
Väzbatvrdá
Počet strán400
Formát30,6 x 22,4 cm
EAN9782884791076
Edícia Grafický dizajn

Autor

Amir Kassaei

Lewis Blackwell

Podobné knihy

Basics Graphic Design 02

Basics Graphic Design 02

Neil Leonard, Gavin Ambrose
32,99 €
Na objednávku
Logo Mondo

Logo Mondo

Hitoshi Nagasawa
31,50 €
Na objednávku
Visual Thinking

Visual Thinking

Williemien Brand, Pieter Koene
22,95 €
Na objednávku
Diagrams

Diagrams

Carolyn Knight, Jessica Glaser
26,95 €
Na objednávku
Mesmerization

Mesmerization

Gee Thomson
29,84 €
Na objednávku
Logo Lounge 5

Logo Lounge 5

Bill Gardner, Catharine Fishel
39,95 €
Na objednávku

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!