Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.
V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov — ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
| Autor |
kolektív autorov |
|---|---|
| Vydavateľ |
Milk |
| Jazyk | anglický |
| Väzba | mäkká |
| Počet strán | 161 |
| Formát | 195 x 270 mm |
| EAN | 9788097262730 |
| Rok vydania | 2021 |
| Edícia |
Grafický dizajn |