Aktivita
Lovemarks

Lovemarks


20,95 €
Na objednávku

Kevin Roberts examines the rising expectations among consumers & what this means for product branding & brand marks. 'Lovemarks' presents an analysis of the emotional side of brand loyalty & argues that a relationship that goes beyond the expectation of great performance is the future of brand selling.


Podrobnosti

Autor Kevin Roberts
Vydavateľ Powerhouse Books
Jazyk anglický
Väzbatvrdá
Počet strán240
Formát20.4 x 24.7 cm
EAN9781576872703
Rok vydania2006
Edícia Ekonomika, manažment, motivácia

Autor

Kevin Roberts

Podobné knihy

The Fine Art Of Small Talk

The Fine Art Of Small Talk

Debra Fine
20,95 €
Na sklade
NLP at Work

NLP at Work

Sue Knight
27,95 €
máj 2020 (predobjednávka)
Thank You for Being Late

Thank You for Being Late

Thomas L. Friedman
16,95 €
Na sklade
Centennials

Centennials

Alex Hill
21,95 €
Na sklade
Fundamentals of Marketing

Fundamentals of Marketing

Paul (Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement), Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement), University of Leicester School of Business) Baines, Sophie (Teaching Fe Whitehouse
64,50 €
20.01.2021 (predobjednávka)
The New Political Capitalism

The New Political Capitalism

Joe Zammit-Lucia
23,50 €
Na sklade

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!