Aktivita
Lovemarks

Lovemarks


20,95 €
Na objednávku

Kevin Roberts examines the rising expectations among consumers & what this means for product branding & brand marks. 'Lovemarks' presents an analysis of the emotional side of brand loyalty & argues that a relationship that goes beyond the expectation of great performance is the future of brand selling.


Podrobnosti

Autor Kevin Roberts
Vydavateľ Powerhouse Books
Jazyk anglický
Väzbatvrdá
Počet strán240
Formát20.4 x 24.7 cm
EAN9781576872703
Rok vydania2006
Edícia Ekonomika, manažment, motivácia

Autor

Kevin Roberts

Podobné knihy

News

News

Alan Rusbridger
22,95 €
Na sklade
Fortitude

Fortitude

Bruce Daisley
14,95 €
20 Apr 2023 (predobjednávka)
Unbound

Unbound

Kasia Urbaniak
18,50 €
Na sklade
A Brief History of Neoliberalism

A Brief History of Neoliberalism

David (Distinguished Professor of Anthropology, Graduate Center, City University of New York) Harvey
21,95 €
Na objednávku
Team of Teams

Team of Teams

General Stanley McChrystal, David Silverman, Tantum Collins, Chris Fussell
14,50 €
Dodanie do 21 dní
The Man Who Solved the Market

The Man Who Solved the Market

Gregory Zuckerman
17,95 €
Dodanie do 21 dní

Názory čitateľov

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o novinkách a akciách
Generuje redakčný systém BUXUS CMS spoločnosti ui42
X
Nákupný košík
V jednej objednávke nie je možné súčasne kombinovať predobjednávkové a bežné produkty.
Z tohto produktu nie je možné objednať požadovaný počet kusov. Znížte prosím počet kusov.
Tento produkt je momentálne nedostupný.
Produkt bol pridaný do košíka
Produkt bol pridaný do zoznamu vašich rezervácií
Nastal problém pri vkladaní do košíka. Kontaktujte nás prosím.
Dopravu máte zadarmo!
Nakúpte ešte za a dopravu máte zadarmo!